lauantai 19. huhtikuuta 2014

Löhöilyä ja lomailua :)





Moikka taas pitkästä aikaa!


Tänne kuuluu hyvää, Maddylläki on ollu tohinaa. :)


No hirveesti ei tässä oo käyty millään lekeillä, koska mun kivaksi onneksi mulla on takareisi jotenkin revähtänyt eli ei juoksyä, pomppimista yms. :( onneks se on nyt täs ollu sellaset puoltoista viikkoo niin alkaa jo olla parempi!

Mun sisko tuli meille kyläilemään ja Maddy on ollut ihan tohkeissaaan ja väsynyt.



Mut nyt on ihan sika ihana ilma ja kohta mun jalkakin on varmaan parempi niin päästään ulos, mutta nyt ollaan tossa takapihalla leikitty :) On tosi kaunis sää ja lämmin ilma!





Vähän kepinnoutoa



Juoksua :)



Hyppyjä :D huomaa, että kampaus on räjähtäny...


Me leikataan Maddyn turkki nyt pääsiäislomalla lyhyemmäks ku Mirka rupee käymään agilitys Maddyn kaa ja mulki näyttelyt jää vähän, mutta mätsäreissä aion kyllä käydä :)

Mä oon tosiaan myös lähössä Moskovaan tasan kahden viikon päästä! :)



Hyvää loppukevättä kaikille!

<3:lla Heli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti